Ölü tavukları ormana attılar

Mersin Tarsusda ormanlık alana gelişigüzel atılan ölü tavuklar çevre kirliliğine neden oldu. Bölge sakinleri, durumun hem doğayı hem de halk sağlığını tehdit ettiğini belirterek müdahale edilmesini istedi.

Tarsus - 29-03-2026 16:11

Ölü tavukları ormana attılar


Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Ardıçlı Mahallesi’ndeki ormanlık alana telef olan tavukların bırakıldığı görüldü. Uygun şekilde bertaraf edilmediği belirtilen ölü hayvanların çevreye kötü koku yaydığı ve hastalık riski oluşturduğu ifade edildi.
Mahalle sakinleri, bölgede telef çukuru bulunmaması nedeniyle ölü tavukların gelişigüzel şekilde doğaya atıldığını öne sürdü. Özellikle yağışlı havalarda hayvan atıklarının akarsulara karışma ihtimalinin çevre kirliliğini artırabileceği kaydedildi.
Vatandaşlar, ölü hayvanların çevreye zarar vermeyecek şekilde toplanması ve uygun yöntemlerle bertaraf edilmesi için yetkililere çağrıda bulundu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Saman balyaları alevlere teslim oldu

Saman balyaları alevlere teslim oldu

25-06-2026 - Tarsus

Köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası

Köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası

24-06-2026 - Tarsus